fredag, februari 16

Säkert!

Annika Norlin aka Hello Saferide har släppt ny skiva. Blev helt såld när jag hörde dom första gången på Utopi förra året då dom gjorde en spontan akustisk spelning för att elen dog. Hon var dessutom jättetrevlig när hon signerade skivan jag köpte (som jag lånade pengar av Jocke för att kunna köpa innan han insåg att det var hans sista pengar och inte kunde köpa den själv)

Men nu har hon släppt en underbar skiva på svenska och går då under namnet Säkert.
Kolla videon till första singeln Vi kommer dö samtidigt.

1 kommentar:

mazuli sa...

Vad roligt att hitta dig också. Nu bloggar hela Skövde verkar det som.
Det e kul!

Ett tips: lyssna på Helena Josefsson. Grym artist som precis släppt ett album.

Nu ska jag lyssna lite på Hello Saferide. Förstår inte hur jag missat dem...

Kram